2012. május 7., hétfő

ess eső ess

Ma egész nap esett. A növények nagyon neki lódultak. Holnap napsütés és fergeteges növekedés várható

Addig is pár eső előtti fotó kiskertemről.



Borsó virág. Olyan gyönyörű!




Az egyik tő málna is virágzik.



Karalábé. Helybe vetettem elég korán, azt hittem nem lesz belőle semmi, de most úgy néz ki, hogy talán mégis.





Saláta. Egészen más így frissen letépve.





Zsázsa.


White cherry, hozza az első leveleket.



Tomatillo palánták.

Bazsalikom.


Uborka.



és igen, bizony, pirul a cseresznye is! Sajnos fele annyi lesz mint múlt évben, de azért lesz mit falni.


2 megjegyzés:

  1. Mamac, gyönyörű a kiskerted! Nálunk a salit megette a meztelen csiga (vagy más),....a retket szintúgy. Igy most palántáról (saját és piaci) növekednek a parik, paprika. Ültettem pár tő padlizsánt (állítólag az szereti a homokot), uborkát meg cukorborsót,...olyan hüvellyel fogyasztandót. Tavaly nagyon ment.
    Olyan jó, hogy neked föld a földed!

    VálaszTörlés
  2. Tavaly nem volt ilyen gazdag, de ősszel beforgattunk egy csomó szürkemarha trágyát, tavasszal meg egy csomó komposztot. Csigák ellen van sok praktika, tojáshéj, sör....
    A cukorborsóm mellig ér és tele van virággal! Majd teszek fel fotót! Paradicsom karókat tettem mellé, anyum nevetett, hogy minek és mostanra már túlnőtte.

    Saláta olyan rengeteg van, hogy nem győzzük enni. Ma abból főztem hamis spenótot! :)

    VálaszTörlés