2012. június 3., vasárnap

a gyönyörű borsóm...

már a múltté.

Teljesen ellepték a tetvek. Lepermeteztem a neten található kotyvalék lé receptjéből készült permettel, de semmi.


Maholnap leszedjük és megy  a helyére paradicsom. Sajnálom. Így most mulcsnak sem merem felhasználni, pedig az eper alá kiváló lenne a forgács helyett..

Átgondolva  a dolgot több hibát is vétettem amelyek tanúságként szolgálhatnak a jövőre nézve.

-. Túl sűrűn vetettem (Rebeka segített) és ez ráadásul egy magasra növő fajta.

-Nem jó fajtát választottam. Legközelebb kipróbálom a cukorborsót amit a héjával együtt lehet felhasználni. Ennél a vastagabb hüvelyekben már kesernyés volt a borsó.
Sok nem fog beérni a tetvek miatt.

-Ugyanoda vetettem mint tavaly, ezt is igyekszem majd elkerülni.


Azért a gyerekek így is szeretik.





2 megjegyzés:

  1. Szerintem a sok eső kedvezett nekik nálunk is.

    VálaszTörlés
  2. Biztos rátett, de nálam van egy másik vetés is ami egy héttel későbbi, ritkább és azon egyenlőre még nincs tetű. Remélem nem is lesz. Ennek a helyén egy éve nem borsó volt.

    VálaszTörlés