2012. június 7., csütörtök

paradicsom

Rengeteg palántám van, mindent elborítanak már mindenhova paradicsomot ültetek, de ha ez nem lenne elég magától is nő mint a gaz. Már jó pár tövet eladtam, így a magok ára is majdnem visszajött, egy nagy csomót elajándékoztam és még mindig van.



A szomszéd ház elé építettünk egy magas támrendszert, erre szeretném felfuttatni a nagyra növő fajtákat. 


Ezeket a palántákat a kertészetben vettem, elvileg egy fajta, de nagyon nem úgy fest, a levelük sem egyforma és a növekedésük üteme sem (így még az is lehet, hogy nem is nő mind nagyra)  Vannak amelyeket a tihanyi termelői piacon vettem, illetve kaptam jó párat keresztmamámtól, no és persze vannak a saját nevelésű különleges paradicsomjaim és a tomatillok.



Már tavaly is terveztem, hogy kipróbálom ezt a fejre állított módszert, de most sikerült is sort keríteni rá.
A lényege az, hogy a cserép alján fúrt lyukon nő a növényke felül locsoljuk. Kíváncsi leszek a végeredményre. A bejárat felett lógnak (fehér, fekete, sárga koktél és Kumató) Ádám nagy örömére (tegnap az egyiket sikerült is letörni) A lépcsőre is ültettem cserépben az egyik különleges palántámból. Ha jól emlékszem Ananas Noir.
.




2 megjegyzés: